آموزش استفاده از "ماژول تایمردار پیشنهاد شگفت انگیز"

توسط

ماژول تایمردار پیشنهاد شگفت انگیز

ماژول تایمردار پیشنهاد شگفت انگیز یک ماژول بی نظیر برای فروشگاه شما خواهد بود. با استفاده از این ماژول میتوانید فروش خود را افزایش دهید. این ماژول یک بخش در صفحه اصلی فروشگاه شما ایجاد میکند که در این بخش تمام محصولاتی که دارای تخفیف ویژه زماندار باشند به نمایش در خواهند آمد. توجه داشته باشید که در این ماژول فقط محصولاتی که دارای تایمر باشند و ناموجود نباشند را نمایش میدهد. این یک مزیت بزرگ برای فروشگاه شما به حساب می آید ؛ زیرا دیگر شما نیازی به صرف وقت برای حذف محصولاتی که ناموجود هستند یا زمان تخفیف آنها به پایان رسیده است باشید.

آموزش استفاده

1- برای اینکه بتوانید از این ماژول استفاده کنید ، ابتدا باید پس خرید ماژول ، به پروفایل کاربری خود در وبسایت رادیتو مراجعه کرده و ماژول را در وبسایت خود نصب نماید ( برای آموزش نصب ماژول کلیک کنید )

2- در این مرحله به صورت اتوماتیک ماژول به هوک خانه (displayHome) اضافه خواهد شد.

نمایش محصولات در ماژول :

پس از نصب ماژول نوبت به نمایش محصولات در بخش مورد نظر است . اینجاست که ویژگی منحصر به فرد این ماژول خود نمایی میکند. 

1- وارد بخش مدیریت وبسایت خود شوید 

2- از تب کاتالوگ ، محصول ها را انتخاب کنید

3- با ویرایش محصول ، به صفحه مدیریت محصول وارد شوید. 

4- در این بخش به تب "قیمت گذاری" بروید

5- در این صفحه از بخش قیمت‎های ویژه گزینه " افزودن یک قیمت ویژه" را انتخاب کنید، با انتخاب این گزینه ، صفحه ای برای اعمال تخفیف پیش روی شماست.

اموزش استفاده

6- حالا کافی است که شما یک زمان برای شروع تخفیف و یک زمان برای پایان تخفیف انتخاب کنید، سپس میزان تخفیف را انتخاب کنید و بر روی گزینه اعمال کلید کنید.

7- تمام !!! در صورتی که زمان شروع کمتر از زمان فعلی و زمان اتمام بیشتر از زمان فعلی باشد ( به طور خلاصه محصول از زمان شروع تخفیف تا پایان تخفیف در اسلایدر نمایش داده خواهد شد) محصول با تخفیف انتخاب شده به نمایش در خواهد آمد.

-----

آموزش استفاده از ماژول پشنهاد شگفت انگیز پرستاشاپ

 

یکی از چالش های استفاده از ماژول پشنهاد شگفت انگیز پرستاشاپ ، نمایش تایمر فقط در اسلایدر ماژول بود. با توجه به بازخورد های مشتریان ، این تایمر را به صفحه محصول و دسته بندی محصولات نیز انتقال دادیم.

چالش نمایش تایمر :

در قالب های مختلف با توجه به استفاده از هوک با نام های متفاوت ، امکان استفاده از تمام هوک ها برای نمایش تایمر میسر نیست ، از همین بابت برای صفحه محصول در قالب های متفاوت ، سعی کردیم کار آمد ترین و از طرفی پر مصرف ترین هوک ها را با شمارنده محصول هماهنگ کنیم. بدین صورت در صفحه محصول ، در صورتی که هوک های هماهنگ شده در هسته ماژول پشنهاد شگفت انگیز پرستاشاپ وجود داشته باشد ، شما میتوانید این تایمر را به صفحه محصول اضافه کنید.

عدم وجود هوک:

در برخی از قالب ها به علت عدم وجود هوک های هماهنگ شده با ماژول ، تایمر در صفحه محصول نمایش داده نمیشود یا کد های قالب با ماژول هماهنگی ندارد و زمان باقی مانده را صفر نمایش میدهد. در این حالت شما باید به صورت دستی کد ماژول را در صفحه محصول قرار دهید . برای این منظور یک فایل با فرمت .TXT با نام "  Timer-Product" همراه با ماژول برای شما قرار داده شده است . شما با قرار دادن کد  درون این فایل در هر کجای صفحه محصول ، میتوانید زمان باقی مانده تا پایان تخفیف را مشاهده نمایید.

عدم وجود هوک در صفحه شاخه ها نیز وجود دارد . بدین ترتیب شما میتوانید در فایل مخصوص قالب برای محصولات شاخه ها ، کد مورد نظر را وارد کرده و براساس موقعیت دلخواه تایمر را استفاده کنید.

 

( در صورتی که دانش کافی برای کار با فایل های مربوطه را ندارید ، میتوانید یک بار از پشتیبانی رایگان تیم رادیتو برای این بخش کمک بگیرید.)

نکته : لطفا پس از دریافت هر آپدیت برای ماژول، این آموزش را مجددا بررسی کنید ، در هر آپدیت نکاتی وجود دارد که در این صفحه توضیح خواهیم داد.

محصولات مرتبط
‎تومان1,499,000
(7)
فروش محصولات با تخفیف ویژه یک ضرورت برای هر فروشگاه محصوب میشود. برای انکه بتوانید این محصولات را بیشتر در دسترس مشتری قرار دهید نیاز به یک راهکار دارید. ماژول تخفیفات ویژه پیشرفته این امکان را در اختیار شما قرار...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

تنظیمات